יום שלישי, 16 ביולי 2013

דברים קטנים לחיים קלים #2

כשפרסמתי את הפוסט הראשון של דברים קטנים, חששתי שהוא יתקבל בזלזול. במקום זה קיבלתי פידבקים חיוביים מאוד, ולכן אני חוזרת עם פוסט שני בסדרה :) אני כבר מתחילה לארגן את הפוסט השלישי, והוספתי גם כפתור לגישה מהירה בחלק העליון של הבלוג.
הפעם אני אתחיל דווקא עם רעיון טוב בביצוע בעייתי.
חיקוי ל-Travalo
מחיר: 5$ באיביי

Travalo היא חברה שמייצרת בקבוקים קטנים שמיועדים לחידוש של הבושם במהלך היום. לכל בקבוק יש מנגנון מיוחד כדי למלא בו את הבושם [הבקבוק מגיע ריק כמובן], וכל אחת יכולה להחליט באיזה בושם למלא אותו. את הבקבוק הקטן אפשר לזרוק בתיק בלי לפחד שהוא ישבר או יתפרק. בארץ ראיתי את הבקבוקים שלהם בחנות של call perfume, והמחיר לבקבוק הוא 50 ש"ח לא כולל משלוח. המחיר נראה לי טיפה גבוה אז חיפשתי אלטרנטיבות באיביי, מצאתי חיקוי בחצי מחיר בערך והחלטתי לנסות בקבוק אחד. אני לא מכירה את המקור ומעולם לא ניסיתי אותו, אבל כמו שחששתי החיקוי בעייתי מאוד. כשהעברתי קצת בושם לבקבוק הרבה נשפך החוצה, ובהמשך הבושם התאדה לאיטו מבקבוק-החיקוי. גם השפריצר של הבקבוק בעייתי והרבה פעמים הוא ירק עלי במקום להתיז את הבושם כמו שצריך.
בקיצור- החיקוי לא שווה את הכסף, ואני גם לא מקשרת למוצרים דומים באיביי בגלל שאני לא ממליצה.
כרגע אני מתלבטת אם להזמין בקבוקים מקוריים של travalo, אני לא בטוחה אם זו הוצאה ששווה את זה בגלל שבפועל כמעט ולא חידשתי את הבושם במהלך היום. במקום שבו אני לומדת יש תאי שירותים דוחים, ולא נעים לי להיכנס לשם רק כדי לחדש את האיפור או את הבושם [ולעשות את זה באמצע הכיתה- קצת מוזר לדעתי...]
וממה שלא עובד... לדברים קטנים שעובדים בגדול.
שמפו יבש של חברת Batiste
המחיר: משתנה, נע סביב 25 ש"ח ל-50 מ"ל

קראתי לא מעט המלצות על השמפו היבש של בטיסט, חיפשתי אותו באובססיה ולא מצאתי. לפני כמה חודשים מצאתי אותו במקרה בסניף של הסופר פארם בגרנד קניון, והוא גם היה במבצע של 10 ש"ח ל-50 מ"ל. התלבטתי אם לנצל את ההזדמנות ולקחת שניים, בסוף החלטתי להיות ילדה טובה ולקחת רק אחד כדי לנסות [ומאז אני כועסת על עצמי מאוד]. לשמפו יבש יש מטרה אחת- לספוג את הג'יפה מהשיער ולגרום לו להיראות קצת יותר טוב גם בלי חפיפה, ומאחר ויש לי שיער שומני חיפשתי דרך להיגמל מהצורך לחפוף ראש כל יום. השמפו היבש לא מחולל פלאים, אני לא נראית כאילו יצאתי מפרסומת של מספרה וגם לא כאילו חפפתי הרגע את הראש. אבל השמפו כן סופח חלק גדול מהשומניות, ובמקום להיראות כאילו לא התקלחתי שבועיים אני נראית כאילו לא התקלחתי יומיים, שזה לוק הגיוני ולגיטימי לכל הדעות.
אם חשקה נפשכן בשמפו יבש- ובכן, בהצלחה עם זה :/ הוא לא נמצא ברוב הסניפים של הפארמים, ומדי פעם הוא צץ באתר של דראגסטור. חיפוש קצרצר באיביי לא העלה מציאות, אבל אני עוד אתעמק בזה כשיגיע הרגע לקנות אחד חדש [ואדווח כמובן].
תחליב פוליקולי של ד"ר עור
מחיר: 55 ש"ח
* התקבל לסקירה

אם הייתן אני, הייתן זוכות ליהנות מעור רגיש שסובל אחרי גילוח. עם הזמן מצאתי כל מיני טריקים כדי להפוך את התהליך הזה לקצת יותר נסבל, אבל פה ושם אני עדיין סובלת מהגירוי שאחרי. לעיתים נדירות אני ממש מתלהבת ממוצרי טיפוח, בטח כאלה שקוראים לעצמם "תחליב פוליקולי", אבל המוצר הזה- זהב. יש לו ריח נעים ועדין, וכל מה שצריך זה למרוח כמות קטנה ישר אחרי הגילוח. אפשר להשתמש בו גם אחרי שעווה וטיפולי IPL, והוא מיועד לכל האזורים בגוף [כן, גם לפנים. וגם למקומות שאתן מעדיפות שלא אכתוב כאן את שמם]. אפשר להשתמש בתחליב על בסיס יומיומי, והוא מרגיע באופן מיידי.
המחיר שלו דיי מבאס [בעיקר כשמדובר בפוסט של דברים קטנים], אבל צריך ממנו כמות ממש קטנה כל פעם, אפילו על אזורים נרחבים כמו הרגליים, כך שבקבוק אחד יחזיק לכן המון זמן.

ולסיום... משהו קטן שלא קשור ישירות לביוטי.
תוכנה לחסימת גלישה- Cold Turkey

מכירות את זה שאתן צריכות ללמוד או לעבוד, או סתם להתנתק קצת מהפייסבוק? מכירות את זה שאתן לא באמת מצליחות להתרכז, ואחרי 5 דק' אתן שוב בודקות מיילים באובססיה? [או סתם מעבירות שעתיים ביוטיוב בלי לשים לב....]
בדיוק בשביל זה המציאו את cold turkey, תוכנה קטנה שמאפשרת לחסום את הגלישה לאתרים ספציפיים, לזמן ספציפי. אתן מחליטות איזה אתרים לחסום ואתן מחליטות לכמה זמן. ברגע שלחצתן אישור- אין שום אפשרות לבטל את החסימה, אלא רק לחכות שהזמן יעבור.
התוכנה פשוטה מאוד לשימוש, ובעיקרון היא חינמית. אתן יכולות להיות נחמדות ולהחליט לשלם עליה סכום מסוים שתרצו, וגם להחליט איזה אחוז מהכסף הזה ילך לתרומה. את כל הפרטים תוכלו למצוא באתר של התוכנה.

גלו לי... מה הדברים הקטנים שלכן?


יום שבת, 13 ביולי 2013

והזוכות בהגרלה הן...

קודם כל אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהשתתפה בהגרלה, לכל מי שהגיבה, לייקקה ושיתפה... אתן מקסימות וכל כך כיף לי לחזור לכתוב :)
אני לא אמתח אתכן יותר...
הזוכה בחבילה 1: bijoula6
הזוכה בחבילה 2: ליטל, lyaron007hotmail.com
הזוכה בחבילה 3: Inbal Elihav

זוכות יקרות, בבקשה צרו איתי קשר במהירות כדי שאוכל לשלוח לכן את החבילות :)
אתן יכולות לפנות אלי במייל- lonelywolf3@walla.co.il או דרך הפייסבוק [קישור משמאל]



יום ראשון, 7 ביולי 2013

לקים של קיץ- kiko ו-opi

אני מניחה שלפחות חלק מהקוראות שלי אוהבות את הקיץ, ולכן אני אתנהג כאילו אני נהנית מהלחות, הסיכון המוגבר לסרטן העור, ניחוחות נפלאים באוטובוס וילדים וונדליסטים שמתרוצצים בכל פינה.
מבחינתי יש לקיץ שני יתרונות בלבד- הלבוש הקיצי שעושה לי טוב בלב והאפשרות להתלונן על קשת רחבה יותר של דברים. מאחר ואני מנסה להיות אדם אופטימי ונעים יותר לסביבה, החלטתי שאם אני כבר בגיהנום לפחות שיהיה לי משהו משמח להסתכל עליו. בדרך כלל אני לא מתאימה את הלק לעונות השנה, לפעמים אפילו להיפך. לא נדיר לראות אותי עם ורוד עז באמצע החורף, או עם סגול כהה דווקא באמצע אוגוסט. אבל יש איזו תפיסה שצבעוני בא טוב דווקא בקיץ, ואני אזרום עם הקונספט הזה הפעם [כאילו שאני צריכה סיבה מיוחדת בשביל לק וורוד].
*אל תשכחו להירשם להגרלת הקיץ המגניבה

KIKO- Sugar Mat -640 Poppy Red
המחיר: 4.9 יורו
את קיקו הכרתי לפני כמה שנים בטיול לרומא. הסתובבתי עם אחותי, תרות אחר חנויות שוות לשופינג כשנתקלנו באחת החנויות של הרשת. פעם ראשונה שנתקלנו במותג הזה, וגילינו חנות יפה מלאה מוצרי איפור דיי זולים. בגלל שהמחיר היה קצת מחשיד קנינו רק כמה פריטים כדי לנסות, לי בעיקר קרץ סטנד הלקים המטורף שלהם. מהאיפור שלהם פחות התלהבתי, אבל הלקים עשו לי את זה לגמרי. לפני כמה שבועות ההורים שלי טסו לחו"ל ואני ציידתי אותם ברשימת קניות מסודרת ומאורגנת. אומנם חלק מהפריטים אכזבו בגדול, אבל הלק הזה עשה לי טוב בלב.
sugar mat היא כנראה התשובה הזולה ל-liquid sand של OPI. זו סדרה שמכילה לקים בגימור מאט, מחוספס אבל בכל זאת יש להם אפקט גליטרי.
Poppy Red הוא משהו בין כתום לזהב, את הברק המוזהב אפשר לראות בעיקר בשמש ישירה. לא כל כך הצלחתי לתפוס אותו בתמונות, אבל תאמינו לי- הוא קיים.
המברשת רחבה יחסית [ככה זה בכל הלקים של המותג למיטב ידיעתי], הפורמולה טובה, לא דלילה מדי ולא סמיכה מדי והמריחה נוחה מאוד. אני חושבת שאפשר להסתפר רק בשכבה אחת, אבל אני הלכתי על שתיים בשביל אטימות מלאה.
לא השתמשתי במייבש כדי לא לקלקל את הגימור המחוספס, הלק מתייבש ממש תוך כמה דקות וגם העמידות טובה מאוד.
בפעם הראשונה שמרחתי את הלק כל מגע בציפורניים גרם לי לצמרמורת, אבל התרגלתי.
החיסרון הכי גדול של קיקו שהם לא נמכרים כרגע בארץ, אלא רק באירופה. היו שמועות על כך שמתכוונים לפתוח סניפים שלהם גם בארץ, כרגע אני לא ממש רואה את זה קורה. אם אתן מתכננות טיול לאירופה כדאי לקפוץ לבקר באחת החנויות [ויש לא מעט].

OPI - Couture De Minnie - A Definite Moust-Have
מחיר: 65 שקלים בארץ, בהזמנה מחו"ל המחיר משתנה
* התקבל לסקירה

לק נוסף שעושה לי נעים בעיניים יצא כחלק מקולקציית Couture De Minnie של OPI [עוד סווטצ'ים כאן]. הקולקצייה כוללת חמישה לקים במרקמים שונים- קרם, שימר, גליטר וליקוויד סנד. אומנם אין בקולקציה הזו חידוש מטורף [אפילו הליקוויד סנד מגיע בגוון דיי סטנדרטי], אבל אלה גוונים בסיסיים שיכולים לדבר לכל אחת. ואגב, אם נדמה לכן שכבר שמעתן על קולקציית מחווה למיני מאוס אתן לא הוזות, בשנה שעברה אופי השיקו את קולקציית Vintage Minnie Mouse, גם היא קולקצייה בסיסית למדי, אבל גליטר הלבבות סחט לא מעט קריאות 'אווווו' קטשיות גם ממני [ועוד רבות אחרות, כנראה].
ולענייננו... A Definite Moust-Have הוא לק אדום עם נטייה לורוד. הפורמולה דלילה יחסית ונוחה למריחה, אבל גם אחרי שתי שכבות הוא לא אטום לחלוטין.
באופן כללי לקים של אופי לא עמידים עלי, ואין לי מושג למה. בדרך כלל כבר אחרי יום מתחילים צ'יפים או שחיקה של הלק בקצוות. גם הלק הזה לא עמיד עלי, אבל הוא עושה עבודה קצת יותר טובה מאחרים. הוא החזיק כמעט יומיים בלי להישחק.
הגימור של הלק קרמי, אבל כשמסתכלים טוב על הבקבוק רואים שהוא מכיל מיקרו-שימר. אני לא לגמרי בטוחה בשביל מה הוא טוב, כי על הציפורניים לא רואים אותו בכלל...
באופן עקרוני אני נהנית מאוד לצלם בשביל הבלוג, אבל מדי פעם אני נתקלת באתגרים, והלק הזה בהחלט היווה אתגר. משום מה בכל התמונות שצילמתי הוא נראה אדום ניאוני. בסווטצ'ים שמצאתי ברשת הוא נראה בעיקר אדום סתמי, אבל במציאות הוא משהו בין אדום לוורוד. הייתי צריכה להשתמש בטריקים של תוכנת עריכה כדי לתקן את הצבעים ולהגיע כמה שיותר קרוב לגוון האמיתי, ועדיין אני לא בטוחה שהצלחתי ב-100% [אבל זה הכי קרוב שהגעתי].
לדעתי לא מדובר כאן בחידוש מהפכני אלא בגוון אדום-ורוד דיי סטנדרטי. מאחר ואני מכורה ללקים אדומים ולקים וורודים אין שום סיכוי בעולם שאני לא אתאהב בלק הזה.

אם עדיין לא חתמתן על כרטיס אדי- זה בדיוק הזמן!


יום שני, 1 ביולי 2013

הבהרה חשובה בנוגע להגרלה

יכול להיות שהיה בלבול בנוגע לתנאי ההרשמה להגרלה...
כדי להירשם חייבים למלא אחר שלושת התנאים:
1. להיות מנויה על הבלוג. אפשר להירשם דרך המייל או דרך google friend connect.
2. להגיב על הפוסט ולציין באיזו דרך את מנויה על הבלוג. אם נרשמת במייל לציין את כתובת המייל, ואם נרשמת דרך גוגל התגובה צריכה להיות דרך המשתמש איתו נרשמת.
3. לבחור באיזו חבילה תרצי לזכות ולציין את זה בתגובה

לאחר שביצען את שלושת התנאים, אתן יכולות לקבל עוד כניסה להגרלה ע"י חברות בפייסבוק ושיתוף ההגרלה. לאחר שעשיתן את זה אני צריכה שתציינו בתגובה שגם שיתפתן בפייסבוק, אחרת אין לי דרך לדעת.
בכל מקרה חברות בפייסבוק ושיתוף הם לא במקום ההרשמה הראשונה להגרלה, אלא רק בנוסף. לכן אם רק עשיתן לייק לפוסט או רק שיתפתן בפייסבוק אתן לא רשומות בהגרלה, מאחר ואין לי דרך לדעת שזה קרה...
אם יש לכן עוד שאלות או שאתן לא בטוחות תרגישו חופשי לשאול- כאן בתגובות, במייל או בפייסבוק.

את הפרטים המלאים לגבי ההגרלה תוכלו למצוא כאן. שיהיה בהצלחה לכל המשתתפות :) ותודה ענקית לכן על הפידבקים החיוביים המדהימים שאני מקבלת מכן. כיף לחזור!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...