יום שבת, 18 במאי 2013

תיקי האיפור של IGA

מאירועי הפרקים הקודמים: התוודיתי על האובססיה הגדולה לדחוס את כל הבית לתוך תיק ולסחוב את הכל על הגב, ומפגש עם תיק איפור גרם לי לאבד שליטה לחלוטין...
כשכתבתי את הפוסט ההוא קיבלתי תגובות על כך שתיק האיפור של IGA לא הכי פרקטי לחובבות כמונו, מאחר ולרובנו אין צורך לסחוב 80 קילו איפור רק בשביל טאצ'-אפים קטנים במהלך היום. אחרי כתיבת הפוסט ההוא הגיעו אלי שלושה תיקים של IGA, ושניים מהם מתאימים בול בתור תיקי איפור יומיומיים [השתפכויות על העיצוב יבואו בהמשך, ראו הוזהרתן].
* בסוף הפוסט אני אפרט איפה ניתן לקנות את התיקים

תיק איפור Lola מבית IGA
מחיר: 56 ש"ח לפני הנחות
מידות: אורך- 15 ס"מ, עומק- 9 ס"מ, גובה- 8 ס"מ
* התקבל לסקירה
התיק הזה הוא כמו האח הקטן של ה-Beauty Secret. העיקרון והעיצוב דומים- תיק מרובע, בחלק העליון יש ידית נשיאה מבחוץ, ומבפנים יש תפסים מגומי עם מקום למברשות, עפרונות, גלוסים וכו'. בתוך התיק יש שטח גדול באמצע, ומסביב יש שלושה תאים קטנים שמתאימים לשפתונים ולקים, ועוד תא אחד גדול לפודרה או מראה.
זה תיק האיפור האידיאלי מבחינתי. אני משתמשת בו כבר ארבעה חודשים באופן יומיומי, ואני קורעת לו את הצורה- הוא תמיד מלא במיליון דברים, הוא זרוק בתיק ונדחס עם עוד מלא דברים אחרים [שבד"כ נזרקים מעליו]. שום דבר לא נשבר או נשפך, והתיק נראה כאילו הוצאתי אותו מהניילונים אתמול.
גם מבחינת הגודל הוא מתאים לי. גדול מספיק בשביל להכיל את כל מה שאני צריכה, ולא גדול מדי כך שהוא לא סותם לי את התיק.
רק טיפ קטן ממני... מאוד מפתה לשמור פצירה בחלק העליון שלו, רק שתוך כדי הליכה הפצירה זזה ושוחקת את התיק עצמו ואת האיפור שבפנים. אם אתן בקטע, לפחות תדאגו שהיא תהיה בתוך עטיפה מפלסטיק או משהו.
ואי אפשר שלא להתעלף על העיצוב, כמעט כל פעם כשאני שולפת אותו מהתיק הוא מקבל מחמאות ומבטי קנאה.

תיק איפור Pink Lady מבית IGA
מחיר: 46 ש"ח לפני הנחות
מידות: אורך- 12 ס"מ, עומק- 6 ס"מ, גובה- 6 ס"מ
* התקבל לסקירה
ורוד!!!! עם תחרה!!!
ככה בדיוק הגבתי כשראיתי אותו בפעם הראשונה [בצווחות כמובן, כיאה למעמד]. מעבר להיותו וורוד, הוא גם קטן וחמוד. מבחינת גודל, הוא בערך חצי מהתיק הקודם והוא קטן וקומפקטי. יש לו ידית נשיאה קטנה מבחוץ, תפסני גומי לעפרונות או מברשות קטנות, ובפנים תא אחד קטן. הוא מתאים בעיקר למי שלא רוצה להיסחב עם הרבה איפור, אני הצלחתי להכניס בנוחות את אחת מצלליות color tattoo, שני שפתונים ועיפרון. יש בו מקום גם לפודרה ומראה קטנה, אבל לא הרבה מעבר.
מאחר ואני דוגלת בשיטת "זרקי לתיק, שכחי שזה שם ואח"כ תתפלאי למה יש לך בעיות גב" תיק האיפור הזה פחות מתאים לי. במקום זה מצאתי לו שימוש יעיל אחר- אני שומרת בו תיונים ושקיות סוכר קטנות [אני לוקחת ללימודים כוס תרמית עם קפה בבוקר, ולפעמים אחה"צ בא לי עוד משהו חם לשתות].
אז כמובן שאני לא מצפה מכן לקנות תיק ורוד רק בשביל תיונים ;) אבל אם אתן מחפשות משהו קטן וקומפקטי, זה בדיוק התיק בשבילכן. כמו קודמו, גם הוא זרוק בתיק כבר כמה חודשים, ושורד התעללות קשה כמו גדול.

ובמעבר חד לסגנון אחר לחלוטין...

תיק לשפתונים Kiss Me מבית IGA
מחיר: 126 ש"ח לפני הנחה
מידות: גובה- 10 ס"מ, אורך- 19 ס"מ, רוחב- 12 ס"מ
* התקבל לסקירה
התיק הזה הוא חלק מהליין שמשווק בעיקר למאפרות מקצועיות, כדי לעשות סדר באוסף שפתונים אימתני. כמו קודמיו גם הוא מרובע עם רוכסן למעלה, ידית נשיאה והמון מקום בפנים. רק שכאן יש טריק... במקום תאים פנימיים, הוא מחולק ע"י חוצצים שקופים ובסה"כ יש בו מקום ל-54 שפתונים וליפגלוסים. בנוסף בחלק העליון יש תפסני גומי, בהם אפשר להכניס ליפגלוסים ארוכים ומברשות. אפשר גם להוציא חלק מהחוצצים כדי שיהיה יותר נוח לארגן את הכול.
באופן אישי מוצרי שפתיים הם פחות הקטע שלי, וממילא חצי מהם זרוקים במגירה וחצי השני זרוק בתיק האיפור [כן, שיטת "לדחוף לתיק ולשכוח" מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש].
התיק הזה ישב מיותם על המדף, עד שמצא את ייעודו האמיתי... כימיה אורגנית!
כדי שיהיה לי איזשהו סיכוי לשרוד את הקורס הזה, אני משתמשת בערכה לבניית דגמים של מולקולות. בגלל שהערכה מורכבת מהמון חלקים קטנים ולא רציתי שתלך לאיבוד פשוט הוצאתי את החוצצים ושפכתי את הכול פנימה. גם התיק הזה לא זוכה לת"ש גבוה- הערכה דיי כבדה, וגם הוא נזרק בתיק. וכן, גם הוא עומד בזה בכבוד...

בפוסט הקודם הערתן, ובצדק, שאפשר למצוא חלופות זולות יותר בחנויות כמו וואו/ביוטיקייר. אין ספק שהתיקים האלה לא הכי זולים בשוק, אבל מבחינת איכות אין בכלל מה להשוות לתיקים הזולים. היו לי כל מיני דברים פשוטים כאלה, ולטעמי הם פחות נוחים מבחינת הארגון וגם לא מחזיקים מעמד כ"כ הרבה זמן. אני מעבירה את התיקים האלה גהנום, והם עומדים בו בכבוד רב ונראים מצוין. מבין שלושת התיקים הייתי קונה בלי למצמץ את Lola [התיק הראשון], מאחר והוא משמש אותי ביומיום ואני מרוצה ממנו מאוד. שני התיקים האחרים פחות מתאימים להעדפות שלי, פירטתי עליהם כך שתוכלו לנסות ולהבין אם הם מתאימים לכם או לא.

לגבי הרכישה, אני יודעת כרגע על שני אתרים דרכם ניתן לרכוש את התיקים:
- באתר של IGA, לפי מה שראיתי יש כרגע הנחות שוות על כל התיקים [Kiss Me, Lola, Pink Lady], יש כמובן משלוח בארץ [פירוט של המשלוחים והמחירים תמצאו באתר].
- בחנות האיפור פרושופ אפשר למצוא את שלושת התיקים [Kiss Me, Lola, Pink Lady], למיטב ידיעתי לחברי מועדון יש הנחות אז כדאי להירשם [ההרשמה בחינם].


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...