יום שישי, 10 ביוני 2011

תחזוקה שוטפת


בזמן האחרון המלצתי כמה פעמים על הסרום לטיפוח הציפורן של שיק [תמונה בסוף]. אחרי שמרחתי לקים באופן קבוע במשך תקופה הציפורניים שלי התחילו להתפצל בצורה נוראית [כנראה שהאציטון לא ממש תורם לעניין]. ניסיתי לחפש כל מיני פתרונות וקיבלתי המלצות על מספר מוצרים, אבל אף אחד מהם לא עזר. במקרה נתקלתי בסרום של שיק באחד הפארמים, ומתוך יאוש החלטתי לנסות. מבין כל מה שניסיתי, זה המוצר היחידי שמצליח למנוע את ההתפצלויות של שכבות הציפורן. יתרון נוסף שהוא מרכך את העור מסביב לציפורניים ומאפשר לדחוף את הקיוטיקלס בעדינות בלי לפצוע ובלי להשתמש באלימות.
הסרום הזה הוא מוצר נוזלי, דיי שמנוני, שמגיע בבקבוקון עם מברשת למריחה כמו כל לק.
אני לא סגורה על הוראות השימוש המדויקות, אבל צריך למרוח את הסרום על ציפורניים נקיות- בלי לק ובלי מחזק. מומלץ למרוח גם על העור מסביב לציפורניים [לא בהגזמה, אבל כמה מילימטרים מסביב] ולתת לחומר להיספג. בסוף התהליך אפשר לשטוף ידיים במים וסבון כדי להוריד את כל השאריות ואז למרוח לק.
בהתחלה השתמשתי בסרום כל כמה ימים כי המצב של הציפורניים היה זוועה, עכשיו אני משתמשת בו פעם ב.... לדעתי מומלץ למרוח אותו פעם בשבוע- שבועיים כדי לשמור על הציפורניים ולא להגיע למצב של התפצלויות.
יתרונות:
♣ מריחה נוחה מאוד, כמו של כל לק.
♣ מונע התפצלויות ומרכך את העור מסביב לציפורניים.

חסרונות:
♦ הריח לא הכי נעים. זה לא כ"כ מפריע לי בגלל שברגע ששוטפים ידיים הריח נעלם, אבל שמעתי כבר כמה תלונות על הריח [אני מניחה שזה פשוט תלוי ברמת הרגישות לריחות].
♦ המוצר מאוד שמנוני, ולוקח לו הרבה מאוד זמן להיספג לגמרי- ברמה של שעות. עד שהסרום נספג או עד שרוחצים ידיים אי אפשר לעשות פעולות שוטפות, מקסימום לראות טלוויזיה או להקליד בעדינות. לפעמים אני מורחת את הסרום לפני השינה כדי שהוא ייספג לגמרי, וכשאין לי כוח אני מורחת אותו ומשאירה אותו לרבע שעה. בשביל תחזוקה שוטפת זה מספיק.
♦ משום מה סדרת הטיפוח הזו של שיק לא כ"כ נפוצה. אני רואה אותה מדי פעם בפארמים, אבל לא באופן קבוע.

לגבי מחיר- קניתי את הסרום לפני כמה חודשים, אם אני לא טועה הוא עולה בסביבות ה-50 ש"ח, אבל אל תתפסו אותי באגורה.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...